مرکز فروش هود سینک گاز

در این مقاله میخواهیم مرکز فروش هود سینک گاز در تهران و شهرستانها را معرفی کنیم و راهنمایی باشیم برای آنهایی که قصد خرید دارند اما در انتخاب مدل و یا برند معتبر دارای تردید هستند.

مرکز فروش هود  سینک گاز در تهران و شهرستان ها

نوین روز برای سهولت در خرید افراد برخی از خیابان هایی که بورس این محصولات هستند را معرفی می کند ، که عبارت اند از :

شهر تبریز : خیابان آزادی ، چایکنار ، خیابان فردوسی ، بلوار منجم ، خیابان جمهوری

برترین برندهای سینک آشپزخانه :

اخوان – استیل البرز – کن – بیمکث – لتو – فرامکو – وایز – T&D – داتیس – ایلیا استیل

برخی از نمایندگی های هود ، سینک و اجاق گاز اخوان در شهر تهران عبارت اند از :

  • خانه اخوان : تهران ، خیابان بنی هاشم ، پاساژ گلشن راز ، طبقه زیرین ، پلاک ۸ – ۰۲۱۲۶۳۲۵۶۱۹
  • پخش برتر : تهران ، شهرک صنعتی خاور ، بلوار امام رضا پلاک ۱ – ۰۲۱۳۳۲۸۲۸۹۸
  • فروشگاه احمدی : تهران ، گلوبندک ، خیام شمالی ، جنب بانک گردشگری ، پلاک ۸۳۳ – ۰۲۱۳۳۵۳۱۶۴۱

نشانی نمایشگاه های دائمی هود سینک گاز استیل البرز در تهران و شهرستانها

استیل البرز برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان خود ، اقدام به ایجاد نمایشگاه های دائمی در شهر های مختلف کرده است ، تا خریداران در همه ایام سال از محصولات این شرکت بازدید نمایند.

  • خانه البرز تهران : تهران ، میدان بنی هاشم ، جنب بانک پاسارگاد ۰۲۱۲۶۳۰۵۴۱۸ – ۰۲۱۲۲۳۲۸۳۹۷
  • خانه البرز تبریز : تبریز ، میدان شهید فهمیده ، مرکز تجاری لاله پارک ، طبقه ۱- پلاک ۱۴ – ۰۴۱۳۶۶۰۰۳۶۲
  • خانه البرز رشت : رشت ، میدان گلسار ، ابتدای خیابان تختی ، پلاک ۶۶۲ – ۰۱۳۳۳۱۱۳۷۰۸
  • خانه البرز قزوین : قزوین ، خیابان فلسطین غربی ، روبروی فرمانداری ، پلاک ۳۹۴ – ۰۲۱۳۳۳۳۷۸۸۳

انواع سینک ظرفشویی :

  • سینک ظرفشویی استیل : سینک استیل بدون آلیاژ است تا در معرض آب زنگ نزند و تغییر رنگ نیز ندهد ، نوع آن می تواند ساده یا ضد خش ، مات یا براق باشد. اما نوع براق آن راحت تر تمیز می شود. ضخامت ورق از مسائلی می باشد که هنگام خرید سینک استیل باید به آن دقت کنید.

اخوان و استیل البرز از جمله تولید کنندگان سینک استیل هستند.

  • سینک ظرفشویی شیشه ای : سینی آن از سکوریت نشکن بوده و لگن ها از جنس استیل هستند. این نوع به عنوان کم کاربردترین سینک شناخته می شود.

کارخانه های تولید کننده سینک های شیشه ای در ایران : بیمکث ، استیل البرز ، میلان و کلایبرگ

  • سینک ظرفشویی گرانیتی : سبک جدیدی از سینک می باشد ، که در چند رنگ تولید می شود. سینک گرانیتی ممکن است از مواد پلیمری یا اکرولیک ساخته شده و یا درون این مواد سنگ به کار برده شده باشد. از مزایای سینک گرانیتی می توان به دیده نشدن خط و خش اشاره کرد.

از کارخانه های تولید کننده این سینک می توان به الیچی که برند ایتالیایی می باشد و بیمکث اشاره کرد.

جنس انواع سینک آشپزخانه :

می توان گفت سینک ظرفشویی شیشه ای ، گرانیتی و استیل در بین خریداران بیشترین تقاضا را دارند ، که هر کدام بسته به میزان هزینه و کارکرد مخاطب خاص خود را دارند. سینک های روکار ، زیر کار و توکار از جمله مدل های مختلف قرار گیری سینک درون کابینت هستند.

سینک روکار به سینکی گفته می شود که روی کابینت قرار می گیرد و بالا و پایین سینک استیل وجود دارد ، که در نهایت کابینتی نمی باشد.

سینک توکار هم داخل صفحه کابینت قرار می گیرد و در قسمت بالا و پایین سینک کابینت وجود دارد ، که پیشنهاد می شود بعد از شست و شو حتما اطراف سینک خشک شود تا آسیبی به سینک نرسد.

سینک زیرکار هم از مدل هایی است که زیر کابینت نصب می شود و اطراف آن را کابینت پوشانده است.

نکاتی مهم در رابطه با انتخاب سینک آشپزخانه :

  1. تعداد لگن سینک : تعداد لگن اولین موردی است که هنگام خرید سینک باید طبق نیاز و فضای آشپزخانه به آن توجه کرد.
  2. روکار یا توکار بودن سینک : اغلب افراد سینک توکار را به علت زیبایی نسبت به سینک روکار ترجیح می دهند ، اما مشکلی که سینک های توکار دارند رسیدن آب به کابینت است که باعث خرابی کابینت می شود.
  3. براق یا مات بودن سینک : مدل های براق لکه های آب را کمتر نشان می دهند و به سادگی تمیز می شوند. باید گفت ساده یا ضدخش بودن هم از دیگر مواردی است که هنگام خرید فراموش می شود ، مدل های ضدخش بر خلاف دیگر مدل هایی که سطح صیقلی دارند ، پر از دانه های ریز است که همین ویژگی مانع از خراش برداشتن سطح سینک می شود.
  4. وسایل جانبی : همه ی سینک های استاندارد ، دارای قطعات اضافی شامل : تخته مخصوص خرد کن مواد غذایی ، درپوش برای راه آب رو ، یک آبکش بزرگ و یک یا دو آبکش کوچک هستند که هنگام خرید باید تحویل داده شوند.

چه نوع اجاق گازی بخریم ؟

امروزه اجاق گازهای فردار یا مبله به دلیل حجیم بودن کمتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار دارند. اگر قصد خرید یک اجاق گاز را دارید ، اجاق گاز های توکار می تواند بهترین انتخاب باشد.

این محصولات از نظر زیبایی و تنوع قابل مقایسه با اجاق گاز های فردار نمی باشد ، علاوه بر این با استفاده از این اجاق گاز ها می توان فضای بیشتری در آشپزخانه در اختیار داشت.

انواع اجاق گاز صفحه ای یا رومیزی :

اجاق گاز رومیزی استیل : این اجاق گازها معمولا به دو دسته ساده و آجدار تقسیم می شوند. اجاق گازهای ساده به دلیل سهولت در نظافت بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. همچنین باید در نظافت این اجاق گاز ها توجه بیشتری داشت ، و از محصولات براق کننده استیل استفاده کرد.

اجاق گازهای استیل آجدار ، همانطور که گفته شد از محبوبیت چندانی برخوردار نیست. به دلیل اینکه معمولا پاک کردن روغن و غذا از روی استیل آجدار به سختی انجام می شود ، و به مرور زمان به دلیل چرک مردگی در محصولات استیل آجدار ، رنگ اجاق گاز کدر و تیره می گردد و تنها مزیت آن ضد خش بودن است.

 

اجاق گاز رومیزی شیشه ای : تنوع را در این گونه اجاق گاز ها می توان حس کرد ، در این مدل ها از شیشه های نشکن با قابلیت تحمل درجه حرارت بالا استفاده شده است. در نمونه های با کیفیت اجاق گاز رومیزی شیشه ای امکان تنظیف راحت تر است.

اجاق گاز رومیزی صفحه ای شیشه استیل : این دسته از محصولات هم زیبایی مدل های شیشه ای را دارند ، هم دوام و ماندگاری مدل های استیل. این اجاق گازها به خاطر بهره مندی از نمای شیشه ای به راحتی تمیز می شوند ، و بخاطر داشتن لبه های استیل ، مقاومت بالایی دارند.

۴ مزیت اجاق گاز توکار :

  • کم حجم بودن آن
  • زیبایی و متناسب بودن آن با کابینت و سایر لوازم آشپزخانه
  • ارزان بودن آنها نسبت به گازهای مبله
  • مصرف برق پایین تر به دلیل توان پایین نسبت به مدل های مبله
مقاله

نظرات کاربران