خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده

 

مزایا و ویژگی های خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده

اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی که فعال در پروژه های ساختمانی و یا در حال ساخت و ساز و بازسازی خانه خود هستید و یا به هر شکلی نیاز به محصولات ساختمانی دارید حتما این سوال برایتان مهم خواهد بود که اگر از امکان خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده برخوردار شوید و یا با فروشگاه اینترنتی لوازم ساختمانی که اینگونه محصولات خود را به فروش میرساند به مانند فروشگاه نوین روز از طریقی آشنا شوید چه ویژگی ها و مزیت هایی می تواند برای نحوه خرید شما، پروژه ساختمانی و یا هرگونه ساخت و ساز و بازسازی داشته باشد .

زمانی که شما تصمیم به خرید محصولات ساختمانی از هر نوع و یا مدلی را میکنید و یا در امور مربوط به ساختمان شروع به کار می کنید اگر پیش از شروع کار یکی از مهم ترین عوامل تعیین قیمت تمام شده سازه تان یعنی محل و چگونگی تامین محصولات ساختمانی را در نظر نگرفته باشید مطمئنا در پایان کار بسیار پشیمان و حسرت خواهید خورد.

خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده یکی از راه های کاهش هزینه های تمام شده یک سازه عظیم و یا یک ساخت و ساز معمولی و حتی یک بازسازی ساده محسوب می شود . جالب است بدانید که شما در این گونه موارد یعنی خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده نیاز به خرید عمده و با تعداد بالا ندارید اما از مزایا و امکانات خرید عمده یعنی مهمترین عامل آن که قیمت می باشد بهره مند و سودمند خواهید شد که در ادامه به توضیح بیشتر آن می پردازیم . پیش از آن باید بدانید که عمده فروشان و یا فروشگاه هایی که شما این امکان را دارید که خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده را از آنها انجام دهید به نوعی عاملان بین کارخانه و مصرف کننده محسوب می شوند . با این تفاوت که معمولا عمده فروشان جنس خود را به قیمت عمده به مصرف کننده نهایی نمی دهند و بیشتر اجناس خود را به فروشگاه های خرده فروش می فروشند اما در زمانی که شما این امکان و مزیت را پیدا میکنید که خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده را داشته باشید به نوعی موفق شده اید این مسیر را برای خود کوتاه و سودمند کنید .

صنعت ساختمان و ساخت و ساز یکی از شاخص های اصلی رشد اقتصادی هر منطقه ای است. و با این نوع رشد، رقابت در بسیاری از قسمت های ساخت و ساز منجمله ، خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده و انواع دیگر رقابتها در بخش های مختلف ساخت و ساز مانند انتخاب مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین پیمانکار ، معمار ، مهندسین ساخت و ساز ، کارگران و …. به وجود خواهد آمد که دقت نظر و توجه در ابتدای کار میتواند بسیار تعیین کننده و حتی سرنوشت ساز در پایان کار باشد، زیرا کار ساختمان و ساخت و ساز جزو آن دسته از کارهایی است که امکان برگشت در آن بسیار کم و در مواردی غیر قابل بازگشت خواهد بود . پس با توجه به این موارد باید در شروع هرگونه پیمانکاری و یا ساخت و سازی به نکاتی توجه و دقت نمود که از آن جمله میتوان به تامین مصالح و محصولات ساختمانی اشاره کرد که موضوع بحث ماست و در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

 

وبسایت فروشگاهی نوین روز (مسکن روز سابق) اولین وبسایت فروش آنلاین محصولات صنف ساختمانی به صورت عمده در ایران

https://shop.novinerooz.com/

 

نکات مهم  و مزایای خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده

برای پی بردن به مزایا و نکات مهم خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده به مانند خرید شیرآلات، چینی آلات ، لوازم آشپزخانه، سینک ظرفشویی گرانیتی ، هود وسینک گاز و… لازم است که ابتدا نکاتی کلی را مد نظر داشته باشیم .

هنگامی که میخواهید شروع به یک پروژه ساختمانی در هر سطح و مقطع کنید چه کوچک و چه بزرگ باید در مورد تمامی بخشهای که میخواهید در پروژه ساختمانی یا خانه در اتمام کار داشته باشید و به انجام برسانید کاملا اجحاف داشته باشید شما با این کار دقیقا خواهید دانست که از ابتدای شروع یک ساخت و ساز و یا یک بازسازی نیاز به چه مصالح و محصولات ساختمانی خواهید داشت و اگر طرح اولیه را به خوبی بررسی کرده باشید به نتایجی خواهید رسید که در پایان کار بسیار خرسند خواهید شد همچنین باید توجه داشته باشید که در هر تجارت و خرید و فروشی با تغییر فصول ، ورود محصولات جدید با نام های جدید ، افتتاح فروشگاه های  اینترنتی لوازم ساختمانی به مانند فروشگاه نوین روز و …. تخفیفاتی وجود دارد اما اگر شما موفق به خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده شوید می توانید همیشه از این تخفیف بهره مند و برخوردار شوید . ضمن اینکه معمولا عمده فروشان فقط به فروشگاه های بزرگ و با مقدار حجم بالا سفارش قیمت به عمده را ارائه میکنند و کمتر محصولات خود را به قیمت عمده به مصرف کننده نهایی و مشتری با مقدار سفارش کم و حجم پایین به فروش می رسانند که این نکته خود یکی از عوامل افزایش قیمت بین تولید کننده و مصرف کننده همیشه بوده و هست اما با وجود اینترنت و نحوه دسترسی تمامی افراد به آن و همچنین رونق گرفتن خرید و فروش های اینترنتی و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی لوازم ساختمانی و امکان خرید و سفارش انواع محصولات ساختمانی ، لوازم آشپزخانه ، هود و سینک ظرفشویی و… این امتیاز برای مشتریان و مصرف کنندگان نهایی به وجود آمده است که از زنجیره کارخانه ها تولید کننده ، عمده فروشان ، فروشگاه های بزرگ و فروشگاه های خرده فروشی عبور کرده و محصولاتشان را مستقیما با قیمت عمده به دست مشتریان نهایی برسانند در حال حاضر با ظهور پدیده عمده فروشی اینترنتی در بخش محصولات ساختمانی  به مانند سایت فروش آنلاین نوین روز که خدماتی همچون فروش آنلاین لوازم آشپزخانه ، فروش آنلاین سینک ظرفشویی و فروش آنلاین چینی آلات ، شیرآلات و …. و فراهم شدن امکان خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده تعداد زیادی از عمده فروشان صرف و فروشگاه های زنجیره ای دچار مشکل شده اند زیرا با این روش عملا مصرف کنندگان و مشتریان با قیمت عمده خرید خود را انجام میدهند و این شرایط رقابت شدیدی را رقم زده است .

 

 

با توجه به اینکه خرید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب همیشه کاری مهم و گاها سخت بوده است دانستن موارد در مورد خرید محصولات ساختمانی از فروشگاه های اینترنتی محصولات ساختمانی که یکی از معتبرترین و مناسب ترین آنها فروشگاه نوین روز می باشد ،  میتواند به ما کمک و یاری برساند تا انتخاب بهتر و مناسب تر و همچنین تجربه موفقیت آمیزی تری در رابطه با خرید محصولات ساختمانی داشته باشیم .

اما اگر بخواهیم به طور کلی نکات مهم و مزایای خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده را بر شماریم میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  • صرفه جویی قابل توجه در هزینه ها و رقم کلی خرید
  • خرید اکثر محصولات به قیمت نزدیک به کارخانه
  • عدم خرید جنس های تقلبی و غیر اصلی
  • امکان خرید کالا با تعداد و اقلام بیشتر
  • صرف زمان کمتر و سرعت بخشیدن به خرید
  • حذف محدودیت خرید با یک بودجه ثابت و مشخص
  • امکان پرداخت آنلاین و ارسال کالا به محل مورد نظر شما

 

صرفه جویی در هزینه ها و برآورد خرید یکی از اصلی ترین ویژگی های خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده 

اگر شروع یک پروژه ساختمانی، ساخت و ساز و یا حتی یک بازسازی خانه را به مانند یک سفر تقریبا طولانی فرض کنیم اولین نکته و شاید بتوان گفت مهم ترین نکته برآورد هزینه های و قیمت تمام شده آن سفر باشد .

هر گونه ساخت و سازی میتواند در شروع انجام کار تبدیل به یک تیغ دولبه در بخش هزینه های آن پروژه باشد بدین صورت که اگر در ابتدای کار فقط بر اساس نیاز لحظه ای و یا کوتاه مدت قدم برداریم و بدون راهکار چگونگی خرید پیش برویم مطمئنا دچار ضرر و زیان مالی در مقایسه با تامین محصولات با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده و محاسبه تمامی جوانب کار و برآورد تمامی محصولات مورد نیاز پروژه از ابتدا تا پایان و همچنین نحوه خرید و محل تامین محصولات و در واقع سیاست خرید مشخص  خواهیم شد.

که در روش دوم پس از مشخص شدن لیست محصولات مورد نیاز مطمئنا بهترین سیاست برای تامین کالا خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده خواهد بود که در این حالت با توجه به اینکه تعداد و مقدار تمامی محصولات مشخص گردیده است و خرید از حالت تک تک به صورت تعداد و عمده رسیده است قیمت تمام شده کالاها هم به صورت تک قلم و هم بصورت جمع اقلام با توجه به افزایش تعداد بسیار قابل توجه و مقرون به صرفه خواهد بود .

ضمن اینکه اگر شما تعداد دفعات خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده را در طول یک هفته ، ماه یا سال حساب کنید متوجه خواهید که در یک بازه زمانی مشخص و بعد از چند بار خرید کردن مقدار قابل توجه ای تخفیف خرید داشته اید و با نوعی نگرش دیگر میتوان گفت که تعداد زیادی از اقلام شما به صورت رایگان برایتان تمام شده است .

تنها نکته قابل توجه و تامل در خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده این است که واقعا نیازهای واقعی خود را تامین کنید و محصولاتی را خریداری نمایید که در آینده دور یا نزدیک به آنها نیاز دارید و فقط هزینه بابت خرید و انبارداری آن پرداخت نکرده اید البته در بعضی از فروشگاه های فروش محصولات ساختمانی با توجه به اینکه اغلب محصولات در گذر زمان دچار خرابی و فاسد شدن نمی گردند امکان بازگشت محصولات وجود دارد اما حتی اگر چنین امکانی برای شما فراهم باشد از بین رفتن زمان و تردد مسئله ای هزینه بر خواهد بود پس با توجه به این موضوع در هنگام خرید نهایت دقت و ضروری بودن نیاز مصرفی خود را بررسی نمایید .

 

خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده در واقع خرید از کارخانه با کمترین سود می باشد .

یک فروشنده محصولات ساختمانی به قیمت عمده در واقع کارخانه ثانویه به حساب می آید البته به شرطی که شما بتوانید از زنجیره خرید و فروش کالا به طور سنتی و قدیمی که قبلا توضیح داده شد یعنی :

کارخانه یا تولید کننده >>>>>> عمده فروشان >>>>>> فروشگاه های بزرگ >>>>>> فروشگاه های خرده فروشی

عبور کرده و پلی بین کارخانه و خودتان یعنی مصرف کننده ایجاد کرده باشید که زمانی که میتوانید خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده را انجام دهید در واقع این پل را ایجاد نموده اید و از این قابلیت برخوردار گردیده اید .  زیرا تنها زمانی یک فروشنده امکان این کار یعنی خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده را دارد که به صورت مستقیم با کارخانجات تولید کننده محصولات ساختمانی و یا نمایندگان فروش اصلی کالا در تعامل و همکاری دو جانبه باشد و همچنین این نوع فروش کالا این امکان را به شما میدهد که با حذف رفت و آمد به خود کارخانه در خارج از شهر و محل های معمولا دور تر از محل زندگی شما و یا نمایندگی های فروش ، شما را مستقیما به محصولات مورد نظرتان با بهترین و مناسب ترین قیمت و حق انتخاب درست راهنمایی کند .

 

 

حفظ اصالت کالا های ساختمانی با خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده

اصل بودن و اصالت کال همیشه یکی از دغدغه های خریداران بوده است از جنبه دیگر در مورد خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده از جانب یک فروشگاه این موضوع می تواند برطرف کننده یکی از مهم ترین دغدغه های خریداران محصولات ساختمانی و تایید و تضمینی جهت اصالت کالا می باشد زیرا زمانی که فروش کالا به صورت قیمت عمده انجام میگیرد فروشنده کالا اطمینان خاطر و از طرفی سابقه لازم را در این زمینه داراست و محل تامین کالاهای خود را به گونه ای انجام میدهد که از ورود اجناس تقلبی و یا غیر اصلی جلوگیری بعمل آورد  زیرا این نوع فروش در صورت برگشت کالا و یا خرابی (پیش از فاصله زمانی استاندارد) کالا به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود و در اندک زمانی باعث از بین رفتن کامل این نوع کسب و کار می گردد. در نتیجه شما با خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده خطر خرید محصولات تقلبی و غیر اصلی را نیز پشت سر گذاشته اید و علاوه بر خرید محصولات به قیمت مناسب از اصل بودن محصولات نیز بهره مند خواهید شد .

 

 

خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده امکان خرید تعداد بیشتر اقلام را ایجاد میکند

هرچند که پیشتر اشاره کردیم که با خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده  نیازی به خرید با حجم و تعداد بالا      نمی باشد و این ویژگی برای شما به نوعی مزیت در خرید می باشد اما زمانی که شما این قابلیت را دارید تا خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده را از فروشگاهی انجام دهید، به طور غیر مستقیم به خود این امکان را نیز می دهید که با توجه به قیمت تمام شده محصولات و با توجه به صرفه اقتصادی این نوع خرید تعداد اقلام و کالاهای بیشتری را نیز خریداری کنید و با این کار تعداد بیشتری از نیازهای کالایی خود را برطرف نمایید . ضمن اینکه در این روش شما به مانند خرید از عمده فروشان مانع تعداد قابل توجه و یا حجم قابل توجه برای رسیدن به قیمت عمده را نخواهید داشت ولی از صرفه اقتصادی قیمت عمده بهره مند خواهید شد و این ویژگی به تنهایی میتواند مشوق شما برای خرید از اینگونه فروشگاه های اینترنتی لوازم ساختمانی که امکاناتی مانند فروش آنلاین لوازم آشپزخانه ، فروش آنلاین شیرآلات ، فروش آنلاین سینک ظرفشویی گرانیتی ، فروش آنلاین چینی آلات و … باشد .

 

با خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده زمان خود را پس انداز کنید .

با توجه به مطلبی که پیشتر بیان شد و اینکه با خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده شما امکان افزایش خرید اقلام را خواهید داشت این موضوع در صورت داشتن مدیریت زمان به شما کمک خواهد کرد با صرف زمان کمتر و سرعت بخشیدن به خرید از یکی دیگر از آیتم های مهم خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده بهره مند شوید .

زمان همیشه یک عامل تعیین کننده در خرید محصولات مختلف به شیوه های مختلف بوده است شما معمولا فروشگاهی که جای پارک مناسب تری برای ماشین شما را فراهم میکند  را به دلیل صرف زمان کمتر برای پیدا کردن محل پارک به فروشگاهی که این ویژگی را ندارد ترجیح می دهید و اگر بخواهیم مثال های مختلف در زمینه اهمیت زمان در هنگام خرید یک کالا را نام ببریم تعداد زیادی موارد مشابه وجود خواهد داشت . اما با استفاده از خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده ، با این روش در چند مورد شما میتوانید پس انداز و اتلاف کمتر زمان را داشته باشید با توجه به اینکه معمولا فروشگاه های فروش محصولات ساختمانی به مانند دیگر فروشگاه ها در دسترس کمتری هستند و از طرفی خرید محصولات ساختمانی نیاز به وسیله نقلیه مناسب جهت انجام این کار دارد زمانی که شما خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده را انجام می دهید با تعداد دفعات کمتر تردد و همچنین تعداد دفعات کمتر هزینه تردد برای انتقال محصولات به ساختمان و یا پروژه خود روبرو خواهید شد که از این جهت هم در زمان و هم در هزینه خود بسیار صرفه جویی نموده اید البته با وجود  فروشگاه های اینترنتی لوازم ساختمانی شاید بتوان از مقدار تردد بابت انتخاب کالا و پرداخت هزینه را کم نمود اما مطمئنا بابت هزینه حمل و تردد دچار مشکل و اتلاف وقت خواهید شد . و همچنین باید توجه داشت که این روزها در نظر گرفتن ترافیک شهری جهت تردد نیز یکی از موارد مهم انجام امور ساختمانی می باشد .

 

با خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده  محدودیت بودجه خود را برطرف کنید

شاید برای شما هم خیلی پیش آمده باشد که مجبور باشید یک بودجه خاص و برنامه ریزی شده و مدون را برای خود یا سازمان و شرکتتان مشخص کرده باشید که با خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده میتوان این مشکل را تا حدود زیادی مرتفع نمود زیرا اگر شما بودجه مشخص شده را از محل و فروشگاه هایی تهیه کنید که قیمت به صورت عمده نمی باشد و اصطلاحا قیمت تک کالایی را دارند ، مسلما شما را دچار دو مشکل عمده خواهند کرد اول اینکه تعداد اقلامی که از این طریق می توانید خرید کنید کمتر خواهد شد و دوم تنوع کالاها و محصولاتی که خریداری خواهید کرد کاهش خواهد یافت در نتیجه یکی دیگر از مزیت های خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده برطرف کردن محدودیت بودجه برای خرید اقلام بیشتر با تنوع بالاتر خواهد بود که اگر این موضوع همراه شود با خرید هدفمند و اولویت دار و طبق برنامه مشخص شده و البته از فروشگاهی که این امکان را به شما میدهد شما برنده یک چالش خرید با محدودیت بودجه و سرمایه خواهید بود و چه بسا اگر از مقدار اختصاص بودجه در یک زمانبندی مشخص نیز اطلاع داشته باشید میتوانید طی سه الی چهار خرید تمامی مایحتاج و ملزومات محصولات ساختمانی خود را با استفاده از گزینه خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده رفع نمایید . و شاید هم در پایان یک سال مالی و یا یک برنامه بودجه بندی شده بتوانید مبلغی را اینگونه پس انداز کنید .

 

 

امکان پرداخت آنلاین و ارسال کالا با خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده از نوین روز (مسکن روز سابق )

نحوه پرداخت یکی از عوامل مهم خرید در هنگام خرید و فروش یک کالا است شاید بتوان گفت که این امکان به لطف وجود اینترنت در اکثر نقاط بوجود آمده است و شما کمتر سابقه آن را داشته اید که با خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده و پرداخت آنلاین و دریافت درب محل مورد نظرتان خریدی را به سرانجام رسانده باشید ولی این ویژگی مخصوصا پس از یک بار استفاده از آن می تواند شما را در دستیابی به محصولات مورد نظر ساختمانی شگفت زده کند و با این کار شما دیگر نیاز به مراجعه حضوری و صرف هزینه های تردد و رفت و آمد نیز نخواهید داشت . ضمن اینکه با این روش پرداخت از ریسک های موجود در روشهای دیگر نیز پرهیز نموده و منابع مالی خود را در خطر کمتری انداخته اید

با امید به اینکه این مقاله شما را در انتخاب بهترین نوع خرید محصولات ساختمانی کمک کرده باشد و اشاره به این مطلب که موارد بسیار بیشتری را می توان به موارد بالا اضافه نمود که شاید از حوصله شما خارج باشد و شما بتوانید با تجربه یک بار خرید محصولات ساختمانی به قیمت عمده به آنها پی ببرید و حتی مواردی برایتان آشکار شود که به طور شخصی برای شما مهم باشد و نه به صورت عمومی که در مطالب فوق الذکر به آنها اشاره شد ، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید محصولات ساختمانی و یا هرگونه سوالی که در ذهن شما پس از مطالعه مطالب این مقاله بوجود آمده است و همچنین برای آشنایی بیشتر با دیگر امکانات این مجموعه و گرفتن اطلاعات مورد نیاز فروش آنلاین محصولات ساختمانی ، فروش آنلاین لوازم آشپزخانه، فروش آنلاین سینک ظرفشویی ، فروش آنلاین شیرآلات بهداشتی و چینی آلات  میتوانید از طریق لینک زیر سایت فروشگاه نوین روز و یا با گرفتن شماره تلفن های موجود از مشاوره و راهنمایی کارشناسان هر بخش برخوردار شوید و به پاسخ سوالات و ابهامات خود دست یابید .

وبسایت فروشگاهی نوین روز اولین وبسایت فروش آنلاین محصولات صنف ساختمانی به صورت عمده در ایران

https://shop.novinerooz.com/

مقاله