شیرآلات کسری ,خرید به قیمت عمده؟

برند کسری در سال 1381 در یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی ایران تاسیس و قدم در عرصه تولید گذاشت. استانداردهای تولید و کنترل کیفیت در گروه صنعتی کسری در بالاترین حد ممکن تعیین شده است وکلیه محصولات قبل از خروج از خط تولید، تحت سخت‌ترین آزمایش‌های کنترل کیفیت قرار می‌گیرند. اخذ گواهینامه ایزو9001، کسب گواهینامه ملی استاندارد ایران، اخذ استانداردCE اروپا و حضور قدرتمند در بازارهای داخلی وخارجی شاهدی بر این مدعی است. هم‌اکنون گروه کسری با تولید انواع شیرآلات بهداشتی دربیش از90 طرح و مدل مختلف یکی از مطرح‌ترین و خوشنام‌ترین تولید‌کنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران و خاورمیانه است.

هم اکنون گروه کسری با تولید انواع شیرآلات بهداشتی دربیش از 90 طرح و مدل مختلف یکی از مطرح ترین وخوشنام ترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران و خاورمیانه می باشد و محصولات تولیدی بصورت گسترده در کشورهای عراق،افغانستان،ترکمنستان،سوریه،روسیه و شمال آفریقا عرضه می شود ، مدیران مجموعه در تلاشند تا این حضور در بازارهای جهانی روز به روز گسترده تر و پایدار تر گردد.واردات انواع ملزومات بهداشتی ساختمانی از کشورهای اروپایی و آسیایی بویژه ایتالیا و نیز کشور چین با برند melody از دیگر فعالیت های گروه کسری می باشد.هم اکنون پس از سال ها حضور در بازار ایران، برند melody نیز در بخش کالاهای وارداتی، در میان فعالان عرصه ساختمان بعنوان برندی خوشنام و موفق شناخته می شود.

لازم به ذکر است گروه کسری از ابتدای سال 2017 اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش شرکت معظم شیرآلات Huayi (هوآیی) نموده است. از این پس محصولات مدرن، منحصر به فرد و با کیفیت هوآیی در بازار ایران عرضه خواهد شد.

برای مشاهده لیست قیمت این شرکت میتوانید به وبسایت فروشگاهی نوین روز به آدرس www.kasrataps.ir مراجعه نمایید
مزیت های فنی شیرآلات کسری
– دارای گواهی استاندارد ملی ایران
– دارای گواهی ISO9001:2008
– دارای گواهی CE اروپا
– میزان سرب کمتر از 2.5 درصد
– انجام دو مرحله آنالیز قبل و بعد از مرحله ریخته گری جهت انطباق با استاندارد ملی ایران
– تراشکاری با دستگاه های تمام اتوماتیک و در نتیجه افزایش دقت عمل و کیفیت تراش
– استفاده از دستگاه های اولتراسونیک جهت تمیزکاری قطعات پیش از مرحله آبکاری
– آبکاری سه لایه مس،نیکل و کروم
– ضخامت آبکاری بین 20 تا 25 میکرون
– استفاده از کروم کاتالیزوری در مرحله آبکاری
– انجام هفت مرحله کنترل کیفیت پس از مونتاژ قطعات
– کارتریج با چرخه حرکتی بیش از 700/000 عملکرد و دارای استاندارد بین المللی EN 817
– پنج سال ضمانت برای شیرآلات وپنج سال ضمانت بی قید و شرط کارتریج سرامیکی
مقاله