دانلود کاتالوگ محصولات بهداشتی

دانلود کاتالوگ محصولات بهداشتی

استراتژی دیجیتال در کنار چشم انداز اقدام مثل سلامت محصول، تعهد عمدی و کل نگر را برای تقویت اکوسیستم های دیجیتال باز، فراگیر و ایمن فراهم میکند تا در حمایت از ابتکارات افراد به مردم کمک کند برای داشتن زندگی آزادتر، سالم تر و مرفه تر داشته باشند.

اکوسیستم‌های دیجیتال شامل سیستم‌ها و محیط‌های توانمندی است که افراد و جوامع را برای استفاده از فناوری دیجیتال برای دسترسی به خدمات، تعامل با یکدیگر یا دنبال کردن فرصت‌های اقتصادی توانمند می‌سازد. این اکوسیستم های دیجیتال نحوه دسترسی مردم به اطلاعات، کالاها، خدمات و فرصت ها را تغییر می دهند.

این صفحات متعهد به بهبود مستمر در نتایج سلامت و کشف نوآوری هایی است که ممکن است برای این منظور پیشرفت کنند. با گسترش و پیچیده‌تر شدن زنجیره‌های تامین سلامت جهانی، اقداماتی است که به افزایش هماهنگی و شفافیت کمک می‌کنند ضروری می‌شوند.

یک جزء کلیدی در انتخاب و استفاده از محصولات بهداشتی استفاده از کاتالوگ محصولات  به صورت انلاین و اینترنتی است. این ابزار با پذیرش اطلاعات استاندارد شده محصول را ارئه می کند، بنابراین نیاز به مداخلات دستی برای هماهنگ نگه داشتن تمامی بازیگران زنجیره تامین را از بین می برد، که نشان دهنده یک چالش بسیار رایج برای زنجیره های تامین محصولات بهداشتی  در کشورها با درآمد کم و متوسط ​​است.

داده‌هایی که یک محصول را شناسایی و تعریف می‌کنند، اغلب به‌صورت متناقض و به روشی غیراستاندارد در میان نهادهای مختلف زنجیره تأمین نشان داده می‌شوند. استفاده از داده های اصلی محصول مبتنی بر استانداردها به عنوان پایه ای برای ارتباطات بهتر و در نتیجه هماهنگی بین بازیگران مختلف زنجیره تامین عمل می کند.

مدیریت داده اصلی شامل مدیریت داده‌های اصلی محصول است و ترکیبی از سیاست‌ها، فرآیندها و فناوری‌هایی است که داده‌های اصلی را ادغام، پاکسازی و بهبود می‌بخشد و همگام‌سازی آن داده‌ها را با همه برنامه‌های کاربردی، فرآیندهای تجاری و ابزارهای تحلیلی تسهیل می‌کند. توانایی حفظ یک برنامه داده اصلی محصول که استانداردسازی داده‌های کالای تجاری را امکان‌پذیر می‌سازد، برای دستیابی به قابلیت مشاهده و ردیابی سرتاسری ضروری است. اجرای کاتالوگ محصولات ملی (NPC) این امر را تسهیل می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مفاهیم مدیریت داده اصلی، لطفاً به راهنمای مرجع داده اصلی محصول GHSC-PSM مراجعه کنید.

سرفصل

اطلاعات استاندارد محصول

بدن

اطلاعات استاندارد محصول، برنامه‌ریزی را بهبود می‌بخشد و با حذف نمایش‌های تکراری و نادرست داده‌های محصول، به کاهش استثناهای زنجیره تامین، مانند انبارها، کمک می‌کند.

نمونه شرح شغلی برای این نقش در اینجا گنجانده شده است.

خط مشی برای اطمینان از منبع یابی پایدار داده های اصلی محصول از تولیدکنندگان کلیدی است. الگوی دستورالعمل های داده اصلی چارچوبی اساسی را ارائه می دهد که تنظیم کننده ها می توانند به عنوان بخشی از مقررات خود اتخاذ کنند. یک سند راهنمای رویه عملیاتی استاندارد برای کمک به ساختار فرآیندها پیرامون مدیریت داده اصلی محصول گنجانده شده است. الگوی طرح پیاده‌سازی را می‌توان متناسب با نیازها و اولویت‌های اجرای NPC کشور تنظیم کرد.

در نهایت، فناوری شامل منابع کلیدی اجرای سیستم از جمله پیوندهایی به برنامه تلفن همراه منبع باز است که می تواند با NPC (در صورت استفاده از PCMT) یکپارچه شود.

مقاله

نظرات کاربران