شیر حمام اهرمی قیمت مناسب

شیر حمام اهرمی قیمت مناسب

شیر حمام اهرمی قیمت مناسب :

شیرآلات فقط منبعی برای انتقال آب به گوشه های مختلف خانه نیستند. شیرهای حمام مدرن از طراحی و سبک صحبت می کنند و در طیف گسترده ای از طرح ها موجود هستند تا دقیقاً با تم حمام شما مطابقت داشته باشند. آنها علاوه بر ایجاد یک وسیله ی تزئینی، راحتی را به زندگی ما اضافه می کنند. هنگام تصمیم گیری برای انتخاب شیر حمام، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شوند: از میان روکش های کروم، برنز، نیکل و سایر روکش ها، شیر حمام را انتخاب کنید که بادوام باشد و با سخت افزار موجود مطابقت داشته باشد. عملی بودن و راحتی را به ظاهر اولویت دهید زیرا شیرها باید چندین بار در روز کار کنند. شیر حمام باید بسته به اندازه فصا در محل انتخاب شود، در غیر این صورت ممکن است فضا برای نصب نیاز به تغییرات کمی داشته باشد. قبل از بررسی گزینه های مختلف، بودجه خود را از قبل تعیین کنید تا از خرج کردن بیش از حد خودداری کنید زیرا قیمت شیرهای حمام می تواند تا حد زیادی متفاوت باشد. انتخاب شیر آب حمام عالی می تواند مشکل باشد. با این حال، هنگامی که تناسب مناسب را پیدا کردید، ظرافت، سبک و کارایی را به فضاهای حمام شما اضافه می کند که سال ها از انتخاب خوبی که داشتید راضی خواهید بود. برای تصمیم گیری صحیح باید از انواع شیرهای موجود در بازار را بشناسید.یکی از بهترین نوع شیر های حمام به صورت اهرمی است.

شیرآلات اهرمی نوعی از شیرآلات بهداشتی  هستند که توانسته  به سرعت جای شیرهای قدیمی را بگیرد و به دلیل راحتی  در استفاده و مدرن بودن و داشتن قیمت مناسب آن  موجب جلب سلیقه بیشتر مردم شده است.

شیرآلات اهرمی و یا شیرآلات کارتریجی را حتما بدون اینکه متوجه باشید در بسیاری از مکان های مختلف دیده اید.

شیرآلات اهرمی بر عکس شیرهای کلاسیک که دو دسته  دارند، تنها یک اهرم برای  کنترل جریان آب دارد. شیرهای اهرمی نسبت به شیرآلات  کلاسیک اجزا و قطعات بیشترو کوچک تری  دارند. میتوان گفت ساختار شیر اهرمی نسبت به نوع کلاسیک پیچیده‌تر است.

 با بالا بردن اهرم آن شیر آب باز و با پایین بردن آن بسته می‌شود. چرخاندن اهرم به سمت چپ موجب گرم شدن آب و چرخاندن آن به سمت راست موجب سرد شدن آب می‌گردد.

این شیرها ی تک اهرمی  همانطور که گفتیم دارای یک دسته هستند که هم جریان آب و هم دما را کنترل می کند. این شیر ها  حداقل زیبایی را به حمام شما ارائه می دهند و به راحتی قابل استفاده و نصب هستند. این رایج ترین نوع کنترل شیر حمام است که امروزه استفاده می شود. نصب: بیشتر شیرآلات تک دسته فقط به یک یا دو سوراخ نیاز دارند، به این معنی که برای نصب فقط به یک سوراخ در میز نیاز دارند.

در حمام با شیر های اهرمی  می‌توانید میزان خروج آب را در چندین درجه مختلف تنظیم کنید و به علاوه ارتفاع دوش‌ها هم در این نوع شیر های اهرمی  قابل تنظیم می باشند.

با نصب این شیرها می توانید زیبایی دو چندانی را به  حمام خود ببخشید. شیر آلات اهرمی در رنگ های مختلف وجود دارند حتی رنگ‌های غیر معمول. شیرآلات به رنگ طلایی  طرفداران  خاص زیادی  دارد که با نصب آن می‌توان حس لوکس و مدرن بودن  را به منزل داد.

نصب شیرآلات اهرمی همچنین باعث صرفه جویی در مصرف آب می‌شود. حتما با شیرآلات معمولی کار کرده‌اید میدانید زمانی که می‌خواهید شیر را ببندید، باید چند دور آن را بچرخانید که حتما این کار چند ثانیه طول می‌کشد و در طی این زمان، آب در حال مصرف شدن است که اموجب هدر رفتن آب می‌شود.

اما در مقابل این نوع شیر ها، شیرآلات اهرمی با یک اهرم باز ویا بسته می‌شوند، این کار بسیار سریع انجام می‌شود و از هدررفتن آب ،جلوگیری می‌کند.

مقاله

نظرات کاربران