هود ریموت دار

هود ریموت دار :

اولین قدم بعد ازخرید اجاق گاز تهیه ی یک هود مناسب است.

هود یکی از لوازم خانگی است که در هر منزلی یافت میشود.

هودها در آشپزی های روزمره ی شما نقش زیادی در تمیزی آشپزخانه دارند.

تصفیه ی هوای آشپزخانه یکی از کاربردهای  مهم هود است که درکنار سایر ویژگی های ‌مورد نیازی که دارد به عنوان تصفیه کننده هوا عمل میکند.

فیلترهای به کار رفته در این هودها  توانایی جذب انواع گرد و خاک، دودو انواع بوها، ویروس ها و همچنین میکروب ها را نیز  دارند و می توانند محیط خانه را کاملا تمیز و به دور از هر گونه آلودگی ای کنند.

از ویژگی های دیگر فیلتر یک هود می توان به جذب ذرات معلقی که موجب حساسیت میشود اشاره کرد.

به دنبال پیشرفت های روز افزون جهان افراد جامعه به دنبال به روز ترین و پیشرفته ترین لوازم منزل هستند.

وجود یک گیرنده دیجیتالی هوشمند در هود های آشپزخانه این امکان را به هود های شما میدهد تا با  کمک یک ریموت کنترل بتوانید از مکان های دور تر تمام کارهای دکمه های مکانیکی یا لمسی که روی هود قرار دارند را به راحتی انجام دهید بدون آن که از جای خود بلند شوید و یا به سمت هود حرکت کنید.

امروزه هودهای ریموت دارعملکرد بهتررا با طراحی زیبا ترکیب می کنند.تا علاوه بر کمک به راحتی شما متناسب با طراحی آشپزخانه شما نیز باشد. ریموت کنترل هود چه کمکی به ما میکند:با قرار دادن دکمه هایی بر روی ریموت هود، شما به راحتی میتوانید در آشپزخانه و یا در قسمت های دیگر منزل خود آن را روی تنظیمات مورد علاقه خود قرار دهید تا آشپزخانه خود را از هر گونه بوی نا مطبوع یا آلودگی دور کنید. دکمه های تنظیم سرعت فن روی ریموت هود شما، کمک میکند که قدرت جریان هوای مناسب را برای هر شرایطی در آشپزخانه خود هنگام آشپزی انتخاب کنید. این هودها با کمترین صدا به شما اجازه می‌دهند تا مکالمه‌های شام خودرا به راحتی بدون مشکل ادامه دهید.

همچنین با کمک ریموت میتوانید مصرف انرژی هود را نیز کنترل  کنید ودر مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

شما با استفاده از ریموت میتوانید در صورت نیاز نداشتن به لامپ هود خود آن را خاموش کنید زیرا استفاده بی رویه از آن میتواند عمر هود شما را کاهش دهد و حتی هزینه های انرژهای مصرفی شمارا افزایش دهد.

قبل از اینکه بوی غذا کل فضای خانه ی شما را پر کند باید هود خودرا روشن کنید و همینطور اگر خیلی زود هود را روشن کنید میتواند بر موتور هود شما فشار بیاورد و موتور و دستگاه آن داغ بشود پس با ریموت هود میتوانید چند دقیقه قبل از آن که بوی غذای شما در منزل پخش شود آن را روشن کنیدتا بهترین عملکرد را داشته باشد.

یکی از مشکلات بزرگی که باعث خرابی زود هنگام هود ها میشود استفاده زیاد و پیوسته از آن است با ریموت کنترل هود میتوانید آن را در مواقعی ک نیاز ندارید خاموش کنید تا عمر هود خود را زیاد کنید.

زمان سنج و تایم  یکی از جدید ترین  گزینه های اضافه شده به ریموته های هود است که به شما این امکان را می دهد تا زمانی را برای عملکرد هود خود مشخص کنید  و پس از به اتمام رسیدن این زمان، هود شما به صورت خودکار خاموش شود.

در تنظیمات با ریموت می توانید مدت زمان روشن بودن و سرعت دور موتور مورد نیاز را نیز تنظیم کنید و از هرگونه نگرانی ای دور باشید‌.

 

 

 

 

 

 

 

مقاله