شیر ظرفشویی بلند

شیر ظرفشویی بلند:

مشخصه اصلی در باره ی این نوع شیرآلات ظرفشویی ارتفاع علمک آنهاست که نسبت به شیرآلات معمولی بلندتر است.

استفاده از آنها مختص ظرفشویی ها و همچنین در حمام و سرویس های بهداشتی نیزاست. این شیرآلات معمولا انتخاب علاقه مندان به سبک های دکوراسیون مدرن و شیک است.

همانطور که گفتیم تفاوت اصلی شیرآلات پایه بلند در کنار  با شیرآلات معمولی  ارتفاع علمک آنهاست که این خصوصیت استفاده آنها را برای ظرف شویی های یک کاسه‌ای و دو کاسه ای مناسب می سازد.

طراحی خاص سینک های ظرفشویی باعث شده است تا به دلیل قرارگیری کاسه ی سینک بر روی کابینت استفاده از شیرآلات معمولی خیلی آسان نباشد. چرا که شیر ظرفشویی اغلب بایستی در پشت کاسه  ها یا رویی آنها قرار گیرد. به این ترتیب شما فضای و دسترسی کافی برای قرارگیری دستان خود و ظروف در زیر شیر آب را  نخواهید داشت. به همین خاطر شیرآلات پایه بلند طراحی شده اند تا رضایت شما را در این زمینه جلب کنند.

عملکرد شیرآلات ظرفشویی

از نظر عملکرد تفاوت چندانی میان شیرآلات پایه بلند وشیر آلات معمولی وجود ندارد اما این ویژگی که شیر الات بلند میتوانند به راحتی آب را هدایت کنند و از پاشیدن زیاد آب جلوگیری کنند بسیار قابل توجه است .هر دوی این شیر آلات میتوانند به حالت اهرمی باشند که با اهرم های خود حریان آب را باز یا بسته کنند و حتی دمای آن را تنظیم کنند.کنترل حرارت و همچنین فشار آب در هر دوی آنها تقریبا یکسان است.

قیمت شیر آلات ظرفشویی بلند

شیرآلات ظرفشویی  پایه بلند تنها مقدار کمی از انواع معمولی گرانتر است و می توان گفت که از نظر قیمت تفاوت قابل توجهی  ندارد. از لحاظ تنوع، طرح، رنگ و همچنین جنس شبیه به یکدیگر هستند.

امروزه  بسیاری از کارخانه ها در ست های شیرآلات منزل خود، شیر ظرفشویی پایه بلند را نیز اضافه کرده اند. به این ترتیب شما مجبور به تهیه شیر جداگانه برای ظرفشویی  خود نخواهید بود و هم آب برای شستوشوی ظروف از آن خارج میشود و هم آب های تصفیه شده برای آشامیدن و شما نیاز ندارید ک برای هر کدام شیر آلات جدا تهیه کنید. شما میتوانید با خرید شیرآلات پایه بلند برای همه ی قسمت های مصرفی خانه نمای کلیه شیرآلات منزل خود را یکسان و مدرن کنید.

این شیرآلات روی سینک  نصب می شوند و به این ترتیب فضای بالای ظرفشویی آزاد خواهد بود. این مسئله در امر نظافت و تمیز کردن بسیار مهم است زیرا تمیز کردن بالای سینک را آسان تر می سازد. این شیرآلات بهترین گزینه برای ظرفشویی های آشپز خانه شما با ظاهر مدرن و امروزی هستند.

شیرآلات ظرفشویی  بلند نیز مثل انواع معمولی داری تنوع زیاد در طراحی  و رنج قیمت های متنفاوت است. اگرچه معمولا این ها در مدل های مدرن دیده می شوند ولی طراحی های آنتیک نیز از آنهاوجود دارد که در دسته ی شیرآلات ظرفشویی لوکس جای مبگیرند.

در بین تولیدات داخلی شیرالات پایه بلند مدل های  ارزان ولی باکیفیت نیز دیده می شود که به لحاظ اقتصادی  بسیار مقرون به صرفه تر هستند وهمچنین آن ها از دوام و طول عمر خوبی هم  برخوردار می باشند.

شما با کمی تحقیق و اطلاعات به راحتی میتوانید بهترین نوع شیر آلات مورد نیاز خود را تهیه کنید و از خرید خود اطمینان کامل پیدا کنید.

مقاله