بورس خرید شیرآلات در تهران

بورس خرید شیرآلات در تهران:

گاهی برای دیدن شیرآلات توالت وحمام، یا آشپزخانه با برندهای متفاوت و طرح‌های متنوع،  از این سر تهران تا آن سر تهران را بگردید. آن هم با همه ی ترافیک و شلوغی خیلی زیاد تا فقط مدل، رنگ و یا برند مورد علاقه خود را پیدا کنید.

و یا اگرمیخواهید از شهرستان برای خرید انواع شیرآلات بهداشتی به تهران بیایید، بسیار خوب است که ابتدا با چند مرکز مهم ومعروف بورس شیرآلات تهران آشنا شوید. تا از سر گردانی در این شهر بزرگ خلاص شوید؛هم اینکه به آسانی بتوانید انواع شیرآلات مختلف را با برندهای های متفاوت و قیمت‌های متنوع برای خرید را یک جا ببینید و انتخاب مناسبی را داشته باشید.

بورس های شیر آلات در تهران برای همه نوع سلیقه ها شیرآلات مناسبی دارد. اگر قصد دارید ساختمان یا ویلاهای لوکس و لاکچری بسازید و یا انبوه سازهستید و تمایل دارید قیمت تمام شده شیرآلات ساختمان برای مشتری مناسب باشد، می توانید شیرآلات مورد نظر خود را در این بورس ها پیدا کنید.

شیرآلات در تهران دارای فروشگاه‌های بسیار زیادی است و محصولات متنوع با مارک های متنوع و از کشورهای مختلف از جمله ایران، چین، ایتالیا، ترکیه و …. در آنها به چشم می خورد که هرکدام از این شیرآلات قیمت‌های متفاوت با کیفیت‌های مختلف دارند.

معمولا ساختمان سازها و کسانی که به شکل انبوه ساخت و ساز مسکن انجام میدهند، این بورس هارا در تهران به عنوان جایگاهی مهم در تامین مصالح ساختمانی و بهداشتی انتخاب می کنند.

حتی در بسیاری از این بورس های شیرآلات در تهران میتوتند غالب بودن وجود شیرآلاتی لوکس، درجه یک و فانتزی غالب باشد. این شیرآلات مناسب کسانی است که قصد دارند  ساختمان یا ویلاهای لوکس، مدرن و لاکچری بسازند و قیمت بالای این شیرآلات بهداشتی برای آنها چندان مهم نیست.

بورس هاس خرید شیر آلات در تهران تلاش میکنند که بهترین تجربه خرید حضوری و آنلاین را برای مشتریان خود در تهران  فراهم کنند و آنها را 100٪ از خریدی که انجام دادند راضی نگهدارند. پس اگر به هر دلیلی از خرید خود راضی نیستید، فقط  کافی است فرآیند بازگشت آسان  را انجام دهید.

نکات بسیار مهم که قبل از خرید شیرآلات ساختمانی باید به آنها دقت کنید.

جنس  و کیفیت شیرآلات ساختمانی

 توجه به جنس از مهم‌ترین نکات قبل از خرید شیرآلات بهداشتی است. در بعضی از موارد سودجویان جنس نامرغوب و بی کیفیت را با قیمت بالایی به مشتریان می‌فروشند که پس از مدت کوتاهی دچار خرابی میشوند. معمولا شیر‌های ساختمانی از حدود 60 درصد مس و بقیه ی آن دیگر از فلزات تشکیل شده است.

اما نکته بسیار  اصلی وجود دارد که سرب به کار رفته در شیرآلات ساختمانی باید حتما کمتر از 2.5 درصد باشد. چون که سرب جزء فلزات سنگین است، اگر از این مقدار بیشتر باشد، مشکلات زیادی را برای سلامتی افراد به وجود می آورد. همچنین مقاومت فلز سرب در مقابل برنج کمترتر است و برند‌هایی که امروزه برنج را جایگزین سرب می‌کنند، محبوبیت بیشتری دارند.

میزان مصرف آب در شیرآلات بهداشتی

از نکاتمهم دیگر میزان مصرف آب در شیرآلات ساختمانی است.باتوجه به ضرورت صرفه‌جویی در آب مصرفی شیرآلات نسل جدید در این امر موفق ‌تر عمل کرده‌اند.

استفاده از شیرآلات ساختمانی که از کارتریج با استانداردهای  بالا ساخته شده باشد، می‌تواند مصرف آب را بسیارکاهش دهد. به‌طور مثال: شیرآلاتی بهداشتی که کارتریج آن، آب مصرفی را با دبی 15 لیتر در دقیقه عبور می‌دهد، عملکرد بهتری نسبت به کارتریجی دارد که آب را با دبی 25 لیتر در دقیقه عبور می‌دهد.

خدمات پس از فروش بورس های خرید شیرآلات

 توجه به کیفیت شیر آلات بسیار مهم است پس یکی دیگر از نکات ضروری، خدمات پس از فروش محصول است. میتوان گفت شرکت یا برندی که خدمات پس از فروش آن شامل گارانتی چندین ساله  باشد، خیال شما را میتواند از محصولات خود راحت کند. حتماً در زمان خرید به این نکته توجه کنید و کارت گارانتی مهر شده توسط  بورس های مراکز خرید دریافت کنید.

مقاله