کابینت روشویی سنگی

کابینت روشویی سنگی

کابینت روشویی سنگی، یک نوع کابینت است که از سنگ های طبیعی مانند گرانیت یا مرمر ساخته می شود. این نوع کابینت ها دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک هستند و به عنوان یک انتخاب محبوب در طراحی داخلی استفاده می شوند. این کابینت ها عموماً در آشپزخانه ها استفاده می شوند و انعطاف پذیری و مقاومت فوق العاده ای دارند. همچنین، سطح صیقلی آنها باعث می شود ضد آب و ضد لک بوده و برای مدت طولانی زیبایی خود را حفظ می کنند.

روشویی سنگی روشویی سنگی[/caption]

 سنگ آهک

سنگ آهک یک سنگ رسوبی است که فسیل هایی را تشکیل می دهد که اغلب در سطح آن قابل مشاهده هستند.

زیبایی براق آن می تواند شبیه چوب سنگ شده باشد و طراحی برجسته ای را در خانه شما ایجاد کند. این سنگ نسبت به سایر سنگ های که گفتیم متخلخل تر است، بنابراین آب بندی برای آن ضروری است.

تراورتن

تراورتن یک سنگی دگرگونی است که از سنگ آهک در نزدیکی چشمه های آب گرم و سرد معدنی به وجود می آید و می تواند به رنگ کرم، زرد یا بژ روشن تا نزدیک به قهوه ای باشد. مدت‌هاست که برای کف‌ها و حتی ساختمان‌ها استفاده می‌شود و رنگ‌های گرم به خانه  شما می‌افزاید.

مردم از استفاده سنگ در خانه ی خود به دلیل نگرانی های  فراوان درباره آن و شکنندگی آن می‌ترسیدند. اما اگر بدانید چگونه از روشویی سنگی خود مراقبت کنید، صد سال دوام خواهد آورد.

از کابینت روشویی سنگی کجاها استفاده میشود؟

کابینت روشویی سنگی معمولاً در محل هایی استفاده می شود که نیاز به محیطی مقاوم در برابر رطوبت و آب دارند. برخی از کاربردهای رایج کابینت روشویی سنگی عبارتند از:

حمام: کابینت روشویی سنگی می تواند در حمام ها استفاده شود به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب.
آشپزخانه: کابینت های روشویی سنگی قابل استفاده در کابینت های آشپزخانه هستند، زیرا مقاومت بالایی در برابر ضربه، حرارت و رطوبت دارند.
فضاهای خارجی: به دلیل مقاومت بالا در برابر عوامل جوی، کابینت های روشویی سنگی می توانند در فضاهای خارجی مانند تراس ها، باغ ها و استخرها استفاده شوند.
هتل ها و رستوران ها: به دلیل ظاهر شیک و مقاومت بالا در برابر حرکت مکرر مراجعان، کابینت های روشویی سنگی در هتل ها و رستوران ها به طور گسترده استفاده می شوند.
محل کار: در برخی محیط های کاری که نیاز به سطح مقاوم و آبدار دارند، مثل آزمایشگاه ها و مطب ها نیز از کابینت های روشویی سنگی استفاده می شود.

مقاله