بهترین سینک ایرانی

بهترین سینک ایرانی

بهترین سینک ایرانی

هر آشپزخانه ای نیاز به سینک و شیر آب دارد.
وقتی نوبت به انتخاب این لوازم اصلی می رسد، سبک در درجه دوم اهمیت قرار می گیرد.
وظیفه اصلی نوین روز این است که به مشتریان کمک کند سینک و شیر آب ایرانی با کیفیتی را انتخاب کنند که به خوبی کار کند و سال ها استفاده روزانه را تحمل کند. برای این منظور، نوین روز همیشه از مشتریان می پرسد که چگونه می خواهند از سینک آشپزخانه استفاده کنند. او می‌گوید: «تفاوت زیادی ایجاد می‌کند که کدام یک را توصیه کنم»
یکی از سخت‌کوش‌ترین ویژگی‌های آشپزخانه، سینک شما باید هم کاربردی باشد و هم سبک آشپزخانه شما را منعکس کند. با مواد و سبک های مختلف موجود در سینک آشپزخانه آشنا شوید.

گزینه های سینک برای بهترین سینک ایرانی
سینک های آشپزخانه معمولا از فولاد ضد زنگ، چدن با پوشش لعابی، سطوح جامد و کامپوزیت ساخته می شوند. برای مشتریانی که کانترهای سطح جامد مانند گرانیت یا سنگ های مهندسی را انتخاب می کنند، نوین روز سینک استیل ضد زنگ را به دلیل قابلیت نصب در زیر آن توصیه می کند. همچنین اگر صاحبان خانه تمایل دارند سینک ظرفشویی را با مقاوت بالا بگیرند ، ضد زنگ اغلب بهترین انتخاب است. هنگام خرید سینک، به خاطر داشته باشید که فولاد ضد زنگ با گیج پایین تر، سینک با کیفیت بهتری را به همراه دارد. برخی افراد سینک های فولادی ضد زنگ را پر سر و صدا می دانند، اما این مشکلی است که می توان با انتخاب طرحی که دارای فناوری جذب صدا باشد، آن را برطرف کرد.

مواد جنس سینک آشپزخانه
مواد جنس سینک را مقایسه کنید، سپس بهترین گزینه را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.
چدن با روکش لعابی که زمانی استاندارد سینک های آشپزخانه بود، هنوز در آشپزخانه امروزی جای خود را دارد. معمولا می‌گویند: «آنها احتمالاً زیباترین سینک‌های موجود در بازار امروز هستند.
اگر سهولت تمیز کردن مهم است، یک سینک سطح جامد که بخشی جدایی ناپذیر از یک کانتر است، گزینه ای مناسب است.
“حتی با سینک زیر سوار، شما هنوز هم اتصال بین میز و سطح زیرین را دارید. سینک‌های سطح جامد، ناحیه تمیز کردن بسیار راحت ‌تری را برای مقابله با آن ایجاد می‌کنند.” در حالی که می‌توان خراش‌های جزئی را از سینک سطح جامد زدود، مواد مستعد تراوش شدن هستند و انتقال قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های داغ مستقیماً از روی اجاق گاز به سینک می‌تواند به سطوح جامد آسیب برساند.
سینک های کامپوزیت که سبک جدیدتری از سینک است، گزینه دیگری از سینک برای آشپزخانه است. انواع مختلفی از سینک های کامپوزیت در بازار وجود دارد که پلی استر و اکریلیک تنها یکی از آنها است. این سینک با قیمت پایین‌تری دارد  و با رنگ‌های زیادی برای انتخاب موجود است ، ممکن است برای صاحبان خانه‌های کم‌هزینه جذاب باشد. با این حال، سینک های پلی استر اکریلیک به اندازه سایر گزینه های سینک بادوام نیستند و تمیز کردن سینک های کشویی دشوارتر است.
سینک آشپزخانه شما باید چند لگن داشته باشد و در چه پیکربندی؟

 سینک آشپزخانه تک و بزرگ.

سینک آشپزخانه با یک لگن عمیق و منفرد به این معنی است که می توانید به راحتی یک تابه بزرگ را خیس کنید یا بشویید یا مقدار زیادی غذا تهیه کنید.

دو حوض با اندازه های مختلف

دو لگن در سینک آشپزخانه شما به شما امکان می دهد کارهای جداگانه ای مانند تمیز کردن ظروف و تهیه غذا را به راحتی انجام دهید. سینک آشپزخانه 60/40 دارای یک لگن است که معمولاً حدود 18 اینچ عرض دارد و دیگری با عرض 14 اینچ. ایده این است که می توانید در حوضچه بزرگ تمیز کنید و در حوض کوچکتر آماده شوید. هنگام شستن وسایلی که نمی‌خواهید در ماشین ظرفشویی قرار دهید (صابون در یک لگن، آب در دیگری آب بشویید) می‌شویید، لگن‌های دوتایی نیز مفید هستند.

دو لگن با اندازه های مساوی

این نوع سینک آشپزخانه برای افرادی است که عاشق تقارن در طراحی هستند. این مزیت همچنین امکان انجام کارهای جداگانه (تمیز کردن، آماده سازی و شستشو، شستشو) را دارد.

سه حوض (دو تا بزرگ و یکی کوچک با محل دفع زباله).
مزایا: شما می توانید از زباله دان مستقل از سینک استفاده کنید. برای افرادی که دوست دارند زباله‌ها را از غذا دور نگه دارند، این گزینه خوبی است. در حین پاکسازی، دسترسی به محل دفع زباله در حالی که ظرف در حال خیس شدن است می تواند آزاردهنده باشد

مقاله