شیر سینک زیبا و مدرن

شیر سینک زیبا و مدرن:

شیرآلات سرویس های بهداشتی و  به خصوص آشپزخانه، در  سال‌های گذشته فقط  با این هدف استفاده می‌شدند که جریان آب را قطع و وصل کنند.

 با گذشت زمان و پیشرفت فناوری طولی نکشید که  پای آبگرم کن  هم به محیط زندگی مردم باز شد و حالا شیرآلات نقش دیگری هم در کنار قطع و وصل کردن آب داشتند و که آن، توزیع آب به صورت گرم و سرد بود.

 ولی امروزه نقش شیرآلات در خانه‌های زیبا و مدرن از این دو کاربرد اصلی نیز فراتر رفته است.
قطعا افرادی که میلیون‌ها تومان هزینه می‌کنند تا کابینت‌های آشپزخانه‌ ی خود را آن‌طور که دوست دارند باشد و به دکوراسیون قسمت‌های دیگر منزل‌ خود  هماهنگی داشته باشد، روی انتخاب شیرآلات آن نیز حساس‌تر و هوشمندانه تر شده‌اند.

برای این‌ که بتوانید شیرآلاتی متناسب  مدرن با سبک سیک خود انتخاب کنید، بیشتر از هر چیزی به نوع سینکی بستگی دارد که تعبیه کرده‌اید.

بسیار مهم است کا سینک مورد نظر شما دارای چند سوراخ است و چه نوع شیر آبی برای آن مناسب است. سینک‌ها دارای  یک، دو، سه یا حتی چهار سوراخ میتوانند باشند.
همچنین اگر سینک مورد نظر شما تعداد سوراخ کمی داشته باشد، ایجاد کردن سوراخ کار چندان دشواری نخواهد بود.

حتی اگر سینکی دارید که سه سوراخه است اما شیرآلات انتخابی‌ شما یک سوراخ نیاز دارند هم دنیا به آخر نرسیده است. کافی است شیرآلاتی رل انتخاب کنید که دارای صفحه ی سپر باشند. یعنی میتوان گفت این نوع شیر آلات یک صفحه در قسمت پایینی خود داشته باشند که بتواند سوراخ‌های اضافی را پوشش دهد.

اینکه وسایل خانه شما و طراحی دکوراسیون داخلی آن به چه سبک ی معماری شده است می تواند شما را در انتخاب رنگ و  جنس، مدل و نمونه های مختلف شیر آلاتِ سینک ظرفشویی و مکان قراردهی آن ها در آشپزخانه های مدرن شما  کمک کند.

به همین خاطر دست شما در انتخاب شیر آلات کاملا باز است و می توانید هر نوع مدل و نمونه ای از شیر آلات سینک های ظرفشویی را خریداری کنید تا شکل زیبایی به دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها و به طور کلی خانه شما بدهند.

شما می توانید امروزه با توجه به مدل های مختلف و مدرنی که از شیر آلات سینک ظرفشویی طراحی و تولید شده است از وجود آن ها در آشپزخانه های خود بهره خیلی زیادی ببرید تا بهترین گزینه  را برای دکوراسیون فضای داخلی آشپزخانه های خود انتخاب  کنید . در برخی از مدل های جذاب شیر آلات سینک ظرفشویی امکانی تعبیه شده است تا شما بتوانید در کمترین فضای ممکن بیشترین بهره وری را از آن داشته باشید.

در قسمت هایی از کشور که آب شهری کیفیت پایینی دارد، شیرآلات دومنظوره بهترین انتخاب است. شیر ظرفشویی دوکاره یا دو منظوره، دارای دو خروجی آب است.

 یک خروجی  آن برای خروخ  آب لوله کشی شهری است که برای شستشوی ظروف به کار می رود و خروجی دیگر آن برای  آب تصفیه و آشامیدنی است.

 قبل  از آنکه آب شهری از خروجی آب تصفیه شیر خارج شود به دستگاه تصفیه آب  هدایت می شود و پس از آن  بصورت تصفیه شده در اختیار شما  قرار می گیرد.

در بین شیرآلات آشپزخانه، شیر دو منظوره،  هر روزه محبوبیت بیشتری به دست می آورد. استفاده از آب سالمه تصفیه شده نقش بسزلیی در حفظ سلامت ما دارد .

قيمت شير ظرفشويی دو منظوره، بخاطر تکنولوژی پیچیده تری که دارد آدر مقایسه با قیمت شیر ظرفشویی معمولی، بالاتر است.

 ولی این امکان را به شما میدهد که همزمان از آب شهری و آب تصفیه شده استفاده کنید و این  به خوبی مساله قیمت را جبران می کند.

مقاله