سینک استیل با کیفیت

سینک استیل با کیفیت

سینک آشپزخانه نقشی حیاتی ای در آشپزخانه های منازل ،رستوران ها و کافه ها دارد.پس برای انتخاب یک سینک مناسب باید ویژگی های  مختلف آن را درنظر بگیریم. همه افراد از تمیز کردن قابلمه های بزرگ و کوچک گرفته تا تهیه غذا ،همگی نیاز به وجود سینک  در آشپزخانه های خود دارند پس باید مطمئن شوند که سینکی که برای  آشپزخانه ی خود انتخاب کرده اند عالی و کاملاً مناسب است.  سینک استیل ضد زنگ یک انتخاب مناسب برای سینک آشپزخانه است زیرا به سرعت تمیز می شود و ظاهر آن تنوع خوبی برای متناسب شدن با سبک طرح آشپزخانه شما دارد.سینک های آشپزخانه ازجنس استیل به دلیل انعطاف پذیری بسیاربالا و تنوع  بسیار زیاد محبوب هستندو مورد توجه افراد زیادی در جهان قرار گرفته اند. درباره سینک های استیل ضد زنگ باید بدانید که : سینک های آشپزخانه از جنس  استیل به دلیل داشتن مجموعه ای از کیفیت های خوب تقریباً برای هر آشپزخانه ای انتخاب خوبی میتواند باشد. به سختی می توانید سینک آشپزخانه ای انتخاب کنید که مانند سینک های استیل توانایی تکمیل طرح های آشپزخانه ی شما را به بهترین شکل ممکن داشته باشد. سینک های استیل ضد زنگ نیز به دلیل ماندگاری بلند مدت و استحکام  بالا مشهور هستند.نگهداری مناسب برای اطمینان از ماندگاری طولانی سینک شما  نیز ضروری است.  با نگهداری مناسب از آن ها، انتظار می‌رودکه بتوانند  بیش از 30 سال دوام بیاورند.این نشانه‌ای از طول عمر عالی  و عملکرد رضایت‌بخش سینک استیل با کیفیت است.سینک استیل ضد زنگ با ضخامت مناسب در برابر فرورفتگی‌ها مقاوم‌ است و عایق صوتی خوبی است یعنی سینک هنگام شستن ظروف یا تخلیه زباله “سر و صدا” کمتری خواهد داشت. مزایای سینک استیل بادوام براق،آسان برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن هستند.تنوع بالا برای مناسب بودن  با هر سبک آشپزخانه ای دارند. مقاوم نسبت به گرما، زنگ زدگی، خوردگی و لکه ها نفوذ ناپذیراند. در مقایسه با چدن یا سینک های سطح سخت دیگر، در صورت انداختن ظروف در داخل، احتمال شکستن آنها کمتر است و سرو صدای کمتری تولید میکنند. مقرون به صرفه تر نسبت به سینک های دیگر با جنس های دیگر هستند.به طور طبیعی بهداشتی است، باکتری‌ها را در خود جای نمی‌دهد.  نحوه انتخاب سینک استیل ضد زنگ با کیفیت خوب اندازه سینک باید به گونه ای باشد که نیازهای شما رادر آشپزخانه برطرف کند و متناسب با فضای موجود شما باشد. سینک های آشپزخانه از جنس  استیل بیشتر به شکل یک کاسه و دو کاسه هستند. سینک ظرفشویی تک کاسه ای فقط یک لگن دارند و معمولاً در اندازه های جمع و جور موجود هستند و برای مکان هایی که محدودیت فضا دارند ایده آل است. در حالی که سینک های آشپزخانه دو کاسه دارای دو لگن هستند که به کابرد های زیاد خود معروف هستند. عمق لگن سینک  ها هم هنگام انتخاب سینک آشپزخانه بسیار مهم است.

لگن های سینک های ظرفشویی دارای عمق های مختلفی می باشند.معمولا عمق های موجود در بازار 14 سانت، 18 سانت، 20 سانت و 22 سانت است.

لگن های عمیق میتوانند کاربرد بیشتری داشته باشند زیرا هر چه لگن ظرفشویی شما عمیق ترباشد شستشو در آن به راحتی انجام میشودو امکان ایجاد رطوبت و پاشیدن آب به اطراف و لباس فرد کمتر میشود.

البته در انتخاب عمق سینک مناسب باید قد خود را نیز درنظر بگیرید؛ چون لگن های خیلی عمیق برای افرادی که قد کوتاهی دارند نمیتواند مناسب باشد.

مقاله